Niedzielne linki

Niedzielne linki: nowy rok

Co prawda dziś z pewnością jest środa (a nie niedziela), mam jednak wrażenie, że mi to wybaczycie (szczególnie, że też jest wolne od pracy). Ponadto jest to bardzo dobry dzień na przekazanie Wam tych linków ze względu kończące się święta (czyli nie będą one już zaprzątać Wam głowy) i na jeszcze dość sporą odległość nowego roku (zatem będziecie mieli wystarczająco dużo czasu na przemyślenia).

Teraz zabieramy się za noworoczne postanowienia:

A dla sceptyków (a także skrajnych entuzjastów, którzy nawet się nie zastanawiali, jaki sens mają tego typu postanowienia):

Zwykły wpis

6 thoughts on “Niedzielne linki: nowy rok

  1. Kobieta z lekką dłonią pisze:

    Być może to smutne, ale ja nie mam postanowień noworocznych…

    Autorowi bloga w roku 2008 zyczę pomyślności oraz wielu ciekawych tematów i dyskusji :-)

  2. od zeszłego roku powtarzam sobie specjalną noworoczną mantrę: „Uroczyście postanawiam, że nic nie postanowię na ten Nowy Rok”. podobno to odpędza złe moce ;-)
    Udanego Sylwestra i wymarzonego Nowego Roku 2008!

  3. od zeszłego roku powtarzam sobie specjalną noworoczną mantrę: „Uroczyście postanawiam, że nic nie postanowię na ten Nowy Rok”. podobno to odpędza złe moce ;-)
    Udanego Sylwestra i wymarzonego Nowego Roku 2008!

  4. Pingback: Niedzielne linki: noworoczne postanowienia « Doodge’owy przemyślnik

  5. Pingback: Nowy Rok - czas na zmiany « Mój kawałek Internetu

  6. Pingback: Nowy Rok – czas na zmiany « Mój kawałek Internetu

Skomentuj

