nauka, Niedzielne linki, produktywnosc, zycie

Niedzielne linki

W niedziele staram się odpocząć od polityki (i innych niekoniecznie przyjemnych rzeczy). Każdemu z nas przyda się chwila, aby się zatrzymać i wszystko na spokojnie przemyśleć. A ponieważ nie jestem fanem bezczynnego wylegiwania się przed TV, to serwuję Wam zawsze linki do kilku artykułów o ogólnie pojętym samodoskonaleniu (choć nie tylko), które moim zdaniem warto przeczytać.

  • Believe It Or Not: Optimism Works! – dlaczego warto być optymistą?
  • 21 Ways to Add More Hours to the Day – każdy z nas narzeka czasem na to, że doba jest za krótka. Niestety nie da się jej wydłużyć, a skoro góra nie chce przyjść do Mahometa, to on musi przyjść do góry… Może zatem warto pomyśleć, jak możemy zaoszczędzić nieco czasu?
  • Ten Skills Everyone Should Have – programista powinien znać chociaż podstawy algorytmiki, ekonomista powinien umieć analizować dziwne wykresy ;-), a dziennikarz powinien sprawnie posługiwać się słowami. Są jednak umiejętności, które powinien posiadać każdy z nas, bez względu na wiek, zawód, czy zainteresowania.
  • Overclock Your Audio Learning – część z Was interesowała się pewnie kiedyś „szybkim czytaniem”. Problem polega na tym, że obecnie coraz częściej mamy do czynienia z podcastami i książkami audio. Czy można w jakiś sposób przyspieszyć ich przyswajanie? Na pierwszy rzut oka wydaje się, że nie, ale…
  • 15 Extra Ways to Keep Your Brain In Shape – wszyscy wiemy, że sport to zdrowie, że warto pracować nad swoją kondycją. A jak dbać o umysł?
  • Bad posture could raise your blood pressure – usłyszeliście kiedyś „Nie garb się, bo Ci tak zostanie!„? Okazuje się, że zła postura może mieć także poważniejsze skutki.
Zwykły wpis

One thought on “Niedzielne linki

  1. Source: Glucose Watch non-invasive continuous monitors due for release in 2011.
    See „smuresearch” for related links and this u –
    Tube video about CART. For example, two studies presented at this
    year’s symposium on human health effects of fruits and vegetables found that the addition of
    vegetable juice in people’s diets was a successful strategy to
    help them reach the vegetable guidelines (at least 4 servings per day).

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s