Uncategorized

Kolejne opóźnienia zasponsorował…

Rozebrana Tosia ;-)Wiem, wiem… Obiecywałem, że skomentuję… Ale tak jakoś wolałem poczekać, co się z tego wszystkiego wykluje, żeby np. przedwcześnie końca Kaczyzmu nie zapowiadać, co było ostatnio bardzo popularne na innych blogach (i z czym polemizowałem w komentarzach).

Żeby natomiast czasu nie marnować, to postanowiłem wyposażyć mojego laptopa (aka Tosia :P) w nowiutką nagrywarkę DVD. Wbrew temu, co można wywnioskować ze zdjęcia, operacja zakończyła się pełnym sukcesem.

Przy okazji wyszła ciekawa rzecz. Nawet nie zgadniecie, jaki można spowodować ruch na serwerze, zamieszczając na nim zdjęcie o nazwie nagatosia.jpg i umieścić link w swoim opisie GG.

Zwykły wpis

Skomentuj

